40 Yıl Sonra Aynı Sıralarda Buluştular
Çankırı’da yıllar önce aynı okul sıralarını paylaşan mezunlar, 40 yıl aradan sonra düzenlenen buluşmada bir araya gelerek geçmişi yad etti.
Uzun yıllar sonra gerçekleşen anlamlı buluşma, eski arkadaşların hasret gidermesine ve anılarını tazelemesine sahne oldu. Eğitim hayatlarının geçtiği okulda yeniden bir araya gelen mezunlar, öğrencilik yıllarında yaşadıkları hatıraları paylaşarak duygu dolu anlar yaşadı.
Etkinlik kapsamında okul binasını gezen katılımcılar, yıllar önce eğitim gördükleri sınıfları ziyaret etti. Aynı sıralarda yeniden oturan mezunlar, gençlik yıllarına dair anılarını birbirleriyle paylaşırken zaman zaman duygusal anlar yaşandı.
Organizasyonu düzenleyen mezunlar, yıllar geçse de dostlukların ve okul arkadaşlığının unutulmadığını belirterek bu tür buluşmaların geleneksel hale getirilmesini istediklerini ifade etti.
Katılımcılar, geçen 40 yıla rağmen birbirlerini yeniden görmenin mutluluğunu yaşadıklarını dile getirirken, etkinlik günün anısına çekilen hatıra fotoğraflarıyla sona erdi.
Nostalji ve dostluk duygularının ön plana çıktığı buluşma, eski okul arkadaşlarına unutulmaz bir gün yaşattı.

